Den trivsamma klubben där alla ska känna sig välkomna

Välkommen att spela golf på vår härliga bana!

Vår bana är en 18-hålsbana av parkkaraktär som ligger belägen i ett böljande landskap på gammal åkermark.

Hos oss finns drivingrange, putting- och chipping-greener samt övningsbunker i direkt anslutning till vårt klubbhus. På vårt trivsamma klubbhusområde finns kansli, omklädningsrum, shop och restaurang med härliga uteplatser i sol och skugga varifrån du kan se flera av banans 18 hål.

Klubben är omvittnat trivsam och välskött, något som bland annat renderade i utmärkelsen ”årets bana” i Norr- och Västerbotten år 2002. Golf Digest rankade år 2003 vår bana som topp 4 av Norr- och Västerbottens 20-tal banor och år 2014 rankades vårt hål 8 som ett av Sveriges 50 bästa. Något vi är stolta över.

På området finns en hjärtstartare i klubbhusets entré, just vid anslagstavlan utanför kansliet.