BLI GOLFVÄRD

Golfvärd är ett socialt och viktigt uppdrag som ansiktet utåt för klubben där du genom ditt engagemang bidrar till vår gemensamma utveckling!

I uppgifterna ingår att trevligt bemöta greenfee-gäster och medlemmar och på så sätt främja trivseln på klubben! Som golfvärd agerar du en slags förlängd arm till kansliet och får klubbens besökare att känna sig välkomna.

SOM GOLFVÄRD ÄR DU EN VIKTIG DEL AV KLUBBEN

Du arbetar ensam eller i par mellan 07:00 och 11:00 på tävlingsfria vardagar eller helger (om det inte önskas en golfvärd vid en bestämd tävling).

Du välkomnar spelare, kollar deras bokade tider och ser till att spelet på banan flyter på.

Du kontrollerar även att det finns papper på toaletterna och utedassen, genomför stickprovskontroller på behörigheten att vistas på banan (greenfee), vattnar blommor, ser över att ranchen och klubbhusområdet är snyggt och prydligt.

Du får tillgång till en golfbil (om uthyrningen tillåter), för att just se till att spelet på banan flyter på bra.

Du är närvarande och finns till hands att svara på frågor och lösa problem och ge enkel info om banan och banvård.

Helt enkelt ett trevligt och viktigt uppdrag!
Om du ställer upp vid två tillfällen á 4 timmar får du igen "aktivitetsavgiften" kommande säsong.

I slutet av säsongen bjuds du in till en avslutning med golfspel och mat!

Klicka på knappen för att få mer detaljerad information om uppdraget!

Tack för att du vill engagerar dig i Umeå Sörfors Golfklubb!

Fyll i dina uppgifter nedan samt ärendet i "meddelande".

Success! Message received.