brännlandsWhus_logo5.jpg

Umeå Sörfors golfklubb kan stolt presentera ett nytt samarbete för säsongen 2024,
Brännlands Wärldshus kommer att driva vår fina restaurang på golfklubben.
...............................................................................................................................................................................................
Mitt namn är Jasmin Bäckström och sedan den 1 september 2023 är jag krögare på Brännlands Wärdshus. Nu i sommar har jag och mitt team förmånen att ta hand om Sörfors golfklubbs restaurang.  som har en fantastisk och unik miljö. Denna miljö kombinerat med god mat och dryck av mestadels lokalproducerade råvaror kommer skapa en fantastisk sommar hos oss på Umeå Sörfors GK.
Vi på Brännlands Wärdshus arbetar ständigt med att ger er den bästa möjliga servicen och välkomnar er till Sörfors golfrestaurang!

Kommer presenteras inom kort.

Adress

Umeå Sörfors Golfklubb