Boende

Vi kan erbjuda olika övernattningsalternativ för den som vill och behöver.

Ett specialerbjudande hos Dragonen First Hotel, husvagnsplats eller övernattningsstuga på klubbhusområdet!

Dragonen First Hotel

Reser du från annan ort? Eller behöver du en välförtjänt semester på hemmaplan?
Perfekt, vi har ett specialerbjudande hos First Hotel Dragonen!

First Hotel Dragonen är ett familjärt hotell i centrala Umeå, fem minuters promenad från centralstationen och gågatan med fantastisk shopping. Med 93 rum och tre konferensrum – ett på 240 m² med plats för upp till 200 personer – är hotellet ett utmärkt val för konferenser, evenemang, romantiska semestrar och aktiva resor.

Koppla av i vår lounge, njut av solen på verandan kvällstid eller varva ned efter en hektisk dag i vår relaxavdelning med bastu – och om du vågar kan du prova ”ishinken”. Som boende bjuds ni på kvällens husman till middag som sommartid serveras mellan kl 17-20.

I specialerbjudandet ingår för 575 /pp del i dubbelrum, frukost, middag, rabatter i citybutikerna och ett glas bubbel. Enkelrumspris från 895 kr.

Bokas via 090-12 58 00 eller .

För specialerbjudande ange koden Golf22 vid bokning!

Husvagnsplatser

I anslutning till vår parkering vid klubbhusområdet finns möjlighet att ställa husvagn/husbil!

Det finns elstolpar som klarar 1 kw samt tillgång till duschar och toaletter i klubbens omklädningsrum.

Priset ligger på 200kr/natt.

Övernattningsstuga

Nu finns möjlighet att hyra en enkel övernattningsstuga på parkerings-området!
Stugan är för tillfället utrustad med två våningssängar (4 sängplatser) samt bord och stolar. Duschar och toaletter finns tillgängliga i klubbens omklädningsrum. Ta med egna lakan eller hyr av oss.

Priset ligger på 400kr/natt.